یزدفردا "در ادامه برنامه هاي متنوع و ارزشمندي كه درهفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم برگزار شد ديروزهمايش بزرگ و با شكوه پيشكسوتان جبهه و شهادت شامل بسيجيان ، رزمندگان، آزادگان و جانبازان و خانواده هاي آنان به منظور تجليل و تكريم ازسالها رشادت و رزمندگي و ايثاراين عزيزان در دوران پرشكوه دفاع مقدس و حتي پس از آن در سالن كانون آيت الله خاتمي هرات برگزارشد.

فرماندار شهرستان خاتم در اين همايش كه با شركت بسيجيان سراسر شهرستان برگزار شده بود طي سخناني گفت: سخنان روشنگرانه و شجاعانه رياست محترم جمهور در سازمان ملل ادامه همان رشادتها و جانبازيهاي شما در دوران دفاع مقدس است.

وي افزود در واقع دفاع مقدس ما هرگز پايان نيافته چون هجوم دشمن كماكان ادامه دارد و امروزه اگر چه به ظاهر جنگي در جبهه ها به صورت فيزيكي در جريان نيست ولي تهاجم سياسي و فرهنگي دشمن هر روز ابعاد تازه اي به خود مي گيرد . بنابراين لازم است هوشياري خودمان را در مقابله با توطئه هاي گوناگون دشمن حفظ كنيم.

امامي ميبدي در ادامه سخنان خود از بعضي ناهنجاريهاي فرهنگي كه اخيرا توسط عده معدودي در شهرستان ايجاد شده انتقاد كرد و خواستار حضور پررنگ بسيجيان و عاشقان انقلاب در صحنه مردمي مبارزه با آن گرديد.

فرماندار تاكيد كرد: همانطور كه در زمان امام (ره) جوانان اين مملكت با يك اشاره حضرت امام (ره) به جبهه هاي جنگ مي شتافتند و سر و جان خود را فدا مي كردند، امروزه نيز چشم همه به سر انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب است تا با اطاعت محض از ولايت امام خامنه اي در هر عرصه اي كه نياز به دفاع از انقلاب باشد حضور پيدا كنند.

سرهنگ عطايي فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاتم نيز در اين مراسم طي سخناني از حضور بسيجيان در عرصه هاي مختلف دفاع از انقلاب تجليل كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا